FRUC
Pridružen/-a: 16.06. 2006, 16:25 Prispevkov: 487 Kraj: kjer piha wejtr
|
|
|
|
|
Objavljeno: 03 Jun 2007 22:58 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
| RES JE RADAR PREDSTAVLJA DODATEN ZASLUŽEK NAŠI POŽREŠNI DRŽAVI. |
|
| Nazaj na vrh |
|
Reload
Pridružen/-a: 20.02. 2006, 13:36 Prispevkov: 347 Kraj: KPA - smetišče
|
|
|
|
|
Objavljeno: 05 Jun 2007 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nisem vsega prečital, zato ne vem, če je že kdo omenil,... Radarska "krmilnica" je tudi pred tunelom Vip. Križ v smeri proti Ajd.??!! _________________ LP
"The only thing that interferes with my learning is my education." |
|
| Nazaj na vrh |
|

BoskoBuha
Pridružen/-a: 03.10. 2006, 09:31 Prispevkov: 358 Kraj: Whydooshna
|
|
|
|
|
Objavljeno: 18 Jun 2007 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Khm. Kolikor naredim km na teden (in to je najmanj 700), vam povem, da so bolj od prehitrih voznikov nevarni živčni vozniki. S hitrostjo ni nič narobe, če jo prilagajaš okolici in ne skušaš okolice prilagoditi svoji hitrosti. V Nemčiji hitrost na AC ni splošno omejena, kjer pa je omejitev, so kazni hude. In tam vedo, zakaj postavijo omejitev...
Da se vrnem k povzročiteljem nevarnosti. Nevarni so tisti vozniki, ki ne nakazujejo spremembe smeri, ki ne upoštevajo hitrosti približajočih se vozil (dejansko skočijo pred približajoče se vozilo), skratka, vozniki, ki ne vedo, čemu služijo smerokazalci, stopalka za plin in vzvratno ogledalo. Pa seveda tisti vozniki, ki ne vedo zakaj so pasovi na cesti in da je prehitevalni pas namenjen prehitevanju počasnejših vozil, vozni pa za dejansko vožnjo po AC. Enako velja za pasove po navadnih cestah. Črta na sredi je zato, da vemo do kje sega naša polovica, ne pa zato, da jo sekamo. Recimo ravno danes sem nad Avžlakom za las ušel smrti. Neki cepec je (mislim da) s Touranom priletel skozi ovinek (ob cca 5:45 zjutraj)popolnoma po mojem pasu. Na svojo in njegovo srečo, sem bil s svojim mali coupejčkom (AX 10RE) tako, da nisem imel pretirane hitrosti (cca 80km/h) in da je to avtek, ki ga lahko spraviš skozi šivankino uho. Če bi bil s škocedersom, bi se z nasprotnim voznikom po vsej verjetnosti objela in izljubila (širši avto, večja hitrost itd.)..
Primer z vsakdanje vožnje po AC:
Osebno vozilo A s hitrostjo cca 140km/h se bliža osebnemu vozilu B s hitrostjo cca 120km/h (obe na voznem pasu) in pravilno s smerokazalcem nakaže spremembo smeri in ter se pri približni varnostni razdalji med voziloma prestavi na prehitevalni pas. Obe osebni vozili se počasi bližata drugemu vozilu C s cca 100km/h ki vozi po voznem pasu. Od tu imamo štiri možnosti:
1. najslabša - voznik vozila B nadaljuje vožnjo po voznem pasu proti počasnejšemu vozilu C z nezmanjšano hitrostjo in brez nakazila spremembe smeri zavije z voznega na prehitevalni pas. Voznik vozila A situacije ni predvidel in ni zmanjšal hitrosti, čemur sledi "žjafada za življenje". Enako slaba je tudi možnost z nakazilom spremembe smeri...
2. malo manj slaba - voznik vozila B nadaljuje vožnjo po voznem pasu proti počasnejšemu vozilu C z nezmanjšano hitrostjo in v zadnjem trenutku opazi na prehitevalnem pasu bližajoče se mu vozilo A zaradi česar ukrepa in zavira na voznem pasu, da prilagodi svojo hitrost vozilu C.
3. nekako normalna - voznik vozila B nadaljuje vožnjo po voznem pasu proti počasnejšemu vozilu C in v vzvratnem ogledalu opazuje promet za sabo in temu prilagaja svojo hitrost vozilu C tako, da jo zmanjša s pravočasnim odvzemom plina brez zaviranja.
4. najbolj "fer" - Vozilo A opazi, da bo moralo vozilo B (dobro je, da vozilo B nakaže svoj namen) zelo zmanjšati hitrost, zato odvzame plin in z zmanjšanjem svoje hitrosti omogoči vozilu B, da se pravočasno vključi na prehitevalni pas. Vozilo B z opazovanjem prometa v vzvratnem ogladalu opazi gesto vozila A in POSPEŠI, da ne bi preveč obiralo vozila A ter se z nakazilom spremembe smeri vključi v promet na prehitevalnem pasu.
Verjemite, pri takem spremljanju prometa se da brez živčnosti nekatere odseke prepeljati tudi 270km/h (čeprav še nisem šel več kot 200:->)
Btw, radar na vrhniškem klancu je na dnu klanca, ko je viadukt že mimo, tik pred izvozom Vrhnika! _________________ Smrt klerofašizmu - svoboda narodu! |
|
| Nazaj na vrh |
|

Reload
Pridružen/-a: 20.02. 2006, 13:36 Prispevkov: 347 Kraj: KPA - smetišče
|
|
|
|
|
Objavljeno: 19 Jun 2007 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Bravo Buha!!
Živčni, "leseni", nepredvidljivi vozniki povzročijo več trkov kot tisti, ki imamo željo po večjih hitrostih. In kot si napisal, to počnemo, ko nikogar od drugih udeležencev ne ogrožamo. Velike hitrosti (270,ipd.) jaz peljem z motorjem, avto je normalno prevozno sredstvo, tako da do 180 izkjučno na AC, drugje počasneje, motor je pa nekaj drugega...
Nasvet: UPORABLJAJTE VSA TRI VZVRATNA OGLEDALA ! ...in boste preprečili več nesreč, kot pa če jaz upoštevam omejitve.  _________________ LP
"The only thing that interferes with my learning is my education." |
|
| Nazaj na vrh |
|
BoskoBuha
Pridružen/-a: 03.10. 2006, 09:31 Prispevkov: 358 Kraj: Whydooshna
|
|
|
|
|
Objavljeno: 19 Jun 2007 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
No, jaz pa z motorjem letim "samo" 120km/h, v izrednih primerih tudi do 140km/h, šel pa sem že tudi 180, z avtom se pa trudim, da ne presežem 140, čeprav vem, da gre čez 180... _________________ Smrt klerofašizmu - svoboda narodu! |
|
| Nazaj na vrh |
|
zeleni
Pridružen/-a: 04.10. 2006, 09:22 Prispevkov: 31
|
|
|
|
|
Objavljeno: 19 Jun 2007 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Boško - s starim AX-om 180/h ????
Saj ne da ses ne da, včasih sem ga imel tudi sam. Je pa to res varno in popolnoma odgovorno početje. |
|
| Nazaj na vrh |
|
BoskoBuha
Pridružen/-a: 03.10. 2006, 09:31 Prispevkov: 358 Kraj: Whydooshna
|
|
|
|
|
Objavljeno: 19 Jun 2007 15:21 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
| zeleni je napisal/a: | Boško - s starim AX-om 180/h ????
Saj ne da ses ne da, včasih sem ga imel tudi sam. Je pa to res varno in popolnoma odgovorno početje. | Ma ne, VW Polo, Fak Fukus, VW Octavia... _________________ Smrt klerofašizmu - svoboda narodu! |
|
| Nazaj na vrh |
|
FRUC
Pridružen/-a: 16.06. 2006, 16:25 Prispevkov: 487 Kraj: kjer piha wejtr
|
|
|
|
|
Objavljeno: 01 Jul 2007 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
| res je hitrost je veliko manj nevarna,kot nespametni in neodgovorni vozniki, imam primer zjutraj ko gremo v sluzbo.vsi cakajo zadnje minute, potem pa prehitevajo celo kolono in za nekaj cm zgresijo nasproti vozece vozilo. |
|
| Nazaj na vrh |
|
primoztroha
Pridružen/-a: 17.02. 2006, 05:38 Prispevkov: 325
|
|
|
|
|
Objavljeno: 24 Jul 2007 06:41 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
| FRUC je napisal/a: | | res je hitrost je veliko manj nevarna,kot nespametni in neodgovorni vozniki, imam primer zjutraj ko gremo v sluzbo.vsi cakajo zadnje minute, potem pa prehitevajo celo kolono in za nekaj cm zgresijo nasproti vozece vozilo. |
hja, ampak pri tem tudi igra veliko vlogo hitrost, kajne! ne samo neumnost! |
|
| Nazaj na vrh |
|
BoskoBuha
Pridružen/-a: 03.10. 2006, 09:31 Prispevkov: 358 Kraj: Whydooshna
|
|
|
|
|
Objavljeno: 24 Jul 2007 07:38 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
| primoztroha je napisal/a: | | FRUC je napisal/a: | | res je hitrost je veliko manj nevarna,kot nespametni in neodgovorni vozniki, imam primer zjutraj ko gremo v sluzbo.vsi cakajo zadnje minute, potem pa prehitevajo celo kolono in za nekaj cm zgresijo nasproti vozece vozilo. |
hja, ampak pri tem tudi igra veliko vlogo hitrost, kajne! ne samo neumnost! | Ne. Ti še vedno lahko hitro pelješ, pa ne delaš takih neumnosti in še vedno prideš v času ali pa še prej na cilj. Skrivnost je v tem, da veš kdaj lahko pelješ hitro in kdaj ne, predvsem pa da ne pelješ hitro za vsako ceno in se znaš vdati v usodo.
So vozniki, ki vozijo hitro in vozniki, ki se jim mudi. Slednji ponavadi povzročajo nesreče. _________________ Smrt klerofašizmu - svoboda narodu! |
|
| Nazaj na vrh |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
| Stran 2 od 4 |
Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4 Naslednja Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
|
|